Klan Lords

O Evil Islands w sieci. Tutaj możesz się wypowiedzieć na temat gry, ściągnąć nowe mapy i po prostu porozmawiać.


Sonda

Jak chcecie żeby wyglądały Ingos i Gipat?

Gipat-zielona, Ingos-biała

53% - 8
Gipat-biała, Ingos-zielona

46% - 7
Total: 15

#31 2010-03-17 14:17:50

Valnasil

Moderator

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 39

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

To dobrze... Klimat Ei jest wlasnie dlatego niepowtarzalny bo niema takich ras jak krasnoludy czy elfy.I błagam ! żadnych nowych metali... Widzieliście kiedyś wojownika w zbroi ze złota albo srebra? Do dupy taka robota... Uruk prosze nie baw się w to... zamiast tego można by poprawić rozdzielczość textur zbroi i broni.

Ostatnio edytowany przez Valnasil (2010-03-17 15:20:09)

Offline

 

#32 2010-03-17 15:49:32

Revanges

Moderator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 181

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Valnasil ma rację...W każdej grze(RPG,Przygodowej,itp.)Są Elfy i Krasnoludy,a w Ei nie ma i to jest ten plus!


"Boimy się nie śmierci, ale wyobrażenia, jakie mamy o niej."
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/19602771/26

Offline

 

#33 2010-03-17 16:35:44

TokOoOs

Główny Admin

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 118
WWW

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Może zmienisz wogóle cały świat, że Jaskinia to Nieumarli, Gipath to Ludzie, Ingos to Elfy a Sus to krasnoludy? To zaburza całą fabułę gry. Ta gra nie jest czystym MMORPG, każda gra ma inny typ.

Offline

 

#34 2010-03-17 19:00:15

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Dlatego prosze,zajmijmy sie lepiej teraz zadaniami.

Niby wydaje sie to proste lecz...jakos nie widzi mi sie zeby wojownik byl taki...przytloczony na jaskini.Dalo by sie zrobic jakies questy dla woja na jasce?
Czy zostawiamy to na potem?


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#35 2010-03-18 14:28:18

Valnasil

Moderator

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 39

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Gadaj z Jesikiem. W każdym razie Uruk nie rób tego zlota i srebra ani textur na krasnoludy. Proponuje za to żebyś się zajął texturami ISTNIEJĄCYCH już zbroi tylko po ulepszał ich wygląd (czytaj- większa rozdzielczość i może jakieś herby na nich)

Offline

 

#36 2010-03-18 16:15:28

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

No to Jesik,kolejne pytanie z FAQ ;].

37.Czy beda jakies nowe misje specjalnie dla wojownikow przebywajacych na jaskini?

jako uzytkownik konta na ei,oczekuje ze od najlatwiejszego,do najtrudniejszego zycze sobie cn. 3 misje na jasce dla woja ;].


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#37 2010-03-18 16:30:07

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Yoshima napisał:

No to Jesik,kolejne pytanie z FAQ ;].

37.Czy beda jakies nowe misje specjalnie dla wojownikow przebywajacych na jaskini?

jako uzytkownik konta na ei,oczekuje ze od najlatwiejszego,do najtrudniejszego zycze sobie cn. 3 misje na jasce dla woja ;].

"Jako uzytkownik konta na ei" zasłużyłeś na wyczerpująco długą odpowiedź z mojej strony. Brzmi ona następująco - NIE.

THX za uwagę. Jesik ;P


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

#38 2010-05-09 13:23:36

Darkin

Gość

Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 44

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

A co wy na to żeby była mapa z dozwolonym player versus player? Taka żeby można było odskoczyć od normy... Zabawić się, albo jakieś wojny klanów porobić?? Ogólnie to można by było dodać więcej mobów... oczywiście o normalnych statach i normalnym expie za kill...

No i oczywiście jakieś nowe tekstury dla zbroi ... nie było by źle.

Ostatnio edytowany przez Darkin (2010-05-09 19:10:56)


Cóż, czas na odnowę mojego starego,zbeszczeszczonego przez wszystkich i zepsutego przez zepsute osoby klanu...
WARDRAGONS
http://images29.fotosik.pl/219/d8a4f78a340b97bfm.jpg

Offline

 

#39 2010-05-10 09:21:50

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

E,nie za bardzo.Wniosl bym tu pomysl z World of warcraft,mianowicie zrobic misje na mapie,zeby poustawiac SERYJNIE TRUDNYCH bossow na mapie (4-5ciu) ktorych moze zabic conajmniej 2-3 playerow.To by byla fajna wyprawa,a poniewaz,nie bedzie dalo jej sie zrobic samemu,zawsze jest z kim pogadac i fajnie by sie to robilo ;].

Kriotko mowiac...dac na mape mnostwo mobow,i poustawiac na calej mapie po roznych stronach kilku bossow do ubicia...TRUDNYCH!

Yoshi .


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#40 2010-05-11 17:36:12

Darkin

Gość

Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 44

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Zgadzam się z Yoshkiem. Tak też mogłoby być. Ale mój pomysł również warty rozpatrzenia.  Bo co wam szkoda ^^


Cóż, czas na odnowę mojego starego,zbeszczeszczonego przez wszystkich i zepsutego przez zepsute osoby klanu...
WARDRAGONS
http://images29.fotosik.pl/219/d8a4f78a340b97bfm.jpg

Offline

 

#41 2010-05-11 18:39:36

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Rozpatrzymy wasze pomysły, nie spamować już tutaj


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

#42 2010-05-11 20:20:49

Darkin

Gość

Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 44

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Chłopie... co ty wiesz o spamie?? Tutaj i tak jest Clean&Clear , więc powinieneś być zadowolony. I jeszcze jeden pomysł, a mianowicie mapy zagadki, gdzie nie ma wyraźnego celu, tylko trzeba odkryć co trzeba zrobić ... Porypany pomysł , ale pomyśl o tym


Cóż, czas na odnowę mojego starego,zbeszczeszczonego przez wszystkich i zepsutego przez zepsute osoby klanu...
WARDRAGONS
http://images29.fotosik.pl/219/d8a4f78a340b97bfm.jpg

Offline

 

#43 2010-05-12 09:41:00

Revanges

Moderator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 181

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Za takie coś by było więcej xp niż za zwykłą misję, nie mówię, że dużo więcej tylko tak troszeczkę...


"Boimy się nie śmierci, ale wyobrażenia, jakie mamy o niej."
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/19602771/26

Offline

 

#44 2010-05-12 14:30:26

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Nie. Bo jeżeli ktoś przeszedłby taką zagadkę raz, to wiedziałby już co ma zrobić

No chyba że coś w stylu. Musisz znaleźć skrzynkę, która może być w kilku miejscach na mapie, ale te miejsca będą mogły się powtarzać więc i tak będzie możliwość rozpracowania tej misji.


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

#45 2010-05-12 17:53:14

Valnasil

Moderator

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 39

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

No to wiadomo... że jak raz przejdziesz misje to już wiesz jak rozpracować... co de textur zbroi to może będą ;P ale z tymi misjami zagadkami nie głupi pomysł... jednak nie do końca wykonalny można dać tak że w zależność jaką drogą się pójdzie to dostaje się inny następny cel... a każdy z nich sprowadzał by się do 2 czy 3 rożnych zakończeń... od siusiaka roboty że się tak wyrażę . a w patchu będzie PvP

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
usuwanie adblue materace hilding gothic3 pokoje w Międzyzdrojach