Klan Lords

O Evil Islands w sieci. Tutaj możesz się wypowiedzieć na temat gry, ściągnąć nowe mapy i po prostu porozmawiać.


Sonda

Jak chcecie żeby wyglądały Ingos i Gipat?

Gipat-zielona, Ingos-biała

53% - 8
Gipat-biała, Ingos-zielona

46% - 7
Total: 15

#16 2010-03-11 17:57:14

TokOoOs

Główny Admin

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 118
WWW

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

A czy dało by się zrobić taki system jak w Single, że jest portal do przejścia np. z Podgórza na Wyspy czy z Jaskinii do Miasta Umarłych etc. ?

Offline

 

#17 2010-03-11 22:15:43

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Jesik wyslow sie w temacie...od ciebie oczekujemy najwiecej wiec odpowiadaj na nasze FAQ ;].


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#18 2010-03-12 07:31:03

Ug3PoX

Kapral

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 32

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Dle mnie jest dobrze jak jest, ale jak chcecie cos poziemniać nie mam nic przeciwko : )

Offline

 

#19 2010-03-12 15:45:49

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

@Yoshi Nie ma potrzeby na razie żebym coś tutaj pisał bo obserwuje ten temat na bieżąco i nic raczej do niego nie wniosę. Ale jeśli czekacie aż coś napisze to napisze

@Tokos Wszystko jest możliwe i wszystko się da. Ale tego nie jestem w stanie zrobić w multi.

Co do tematu, to nie wiem czy ma sens zmienianie Gipath i Ingos. Na Gipath potwory(np. gobliny) i ludzie ubierają się jak by było bardzo ciepło i nie wiem czy nie popsułaby ta zmiana fabuły... Więc jeśli taką zmianę wprowadzimy to  trzeba by też zrobić nowe textury orków, nowe wczytywanie gry itd.

Obecnie można by sie pobawić  i zrobić nowe textury terenu, jeśli wyszły by dość ładnie graficzne to można by wtedy pomyśleć nad zmianą.


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

#20 2010-03-12 20:24:04

Valnasil

Moderator

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 39

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Własnie skończyłem robić tekstury drzew w HD zimowych na Gipat... wygląda zaje.iście

Offline

 

#21 2010-03-13 14:50:47

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

wiec moim zdaniem jesik nie warto dluzej czkeac na patch.taka zamiana wygladu krain nie podniesie wysoko oceny patchu wiec sie nie oplaca.Dokoncz tylko co tam masz zrobic.

a mam pomysl.

Na jaskini ciezko i chyba nawet nie mozliwe jest zabic weta wojownikiem co?Moze gdyby udalo sie zrobic ta doatkowa krane tak,by byla wylacznie dla wojownikow?wiecie...jaskinia dla magow a nowa kraina dla wojownikow....zastanowcie sie.


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#22 2010-03-13 16:53:00

Revanges

Moderator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 181

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

1.Ta Kraina miala być między Ingos a Sus...
2.Kraina tylko dla wojów błagam Cię ...Takie coś by popsuło tylko Patch(moim zdaniem)...


"Boimy się nie śmierci, ale wyobrażenia, jakie mamy o niej."
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/19602771/26

Offline

 

#23 2010-03-13 17:45:22

Ug3PoX

Kapral

Zarejestrowany: 2010-02-10
Posty: 32

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Mapa dla wojów to by się przydała na jasce żeby sobie mógł expić samemu, tzn nie chodzi mi o to żeby była tylko i wyłącznie dla wojowników a inne klasy nie mają wstępu. O to mi chodzi żeby woj mógł sam zabijac mooby i miare szybko.

Offline

 

#24 2010-03-14 11:27:07

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

gdybym mial zrobic taka mape,to dalbym tam zombiaki i wetkow z odpornoscia na kwas/ogien/cokolwiek a wrazliwoscia na klute,ciete i obuchowe.atak i obrone zmiejszyc im o 10-15%.wtedy wojownicy beda mieli gdzie expic i jak robic zadania.Pomyslmy bo to moze byc dobry zbalansowany patch dla kazdego ;].


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#25 2010-03-15 09:16:04

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Masz dobry pomysł Yoshi, ale na pewno nie będzie mapki tylko dla wojów/magów. Takie coś popsułoby moim zdaniem gre.


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

#26 2010-03-15 17:08:33

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

a moze jednak nie?tu chodzi o to,zeby kazdy mogl zagrac na jasce...jezeli magowie maja mapke dla siebie,to dlaczego nie wojownicy?troche sprawiedliwosci prosze .


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#27 2010-03-15 18:48:23

Gribi

Kapral

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 34

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Wojownik na na jaskini solo zrobi mistrza... Spokojnie mozna zrobic smoka, w taki am sposob jak magie. Jedynie inwazji nie zrobi... 1 mapka mniej co za roznica-.-
Zreszta mag nie zabije na gipath nieumarlego a na krolowej moze expic juz od czasu kupienia lepszych czarow-.-
wojownik za to ma wiecej hp i nieumarlego zrobi szybciej niz mag krolowa.

Offline

 

#28 2010-03-15 19:08:49

Valnasil

Moderator

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 39

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

słuchajcie Uruk coś mówi że che usunąć Suslanger i zamiast niej zrobić krainę krasnoludów gdzie najmocniejszym materiałem na bronie i zbroje jest złoto -.-

Offline

 

#29 2010-03-16 08:46:56

Yoshima

Gość

Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 175

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

i po klimacie EI -.-

w takie cos lepiej sie nie bawic...


Dzieci, przywitajcie pana PRO .

Offline

 

#30 2010-03-17 10:07:19

Jesik

Administrator

Skąd: Konin
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 153

Re: Klimaty wysp w Patchu Klanu Lords

Eeee. Dopóki ja nadzoruje prace nad patchem nie będzie w EI żadnych: krasnoludów, elfów czy czegoś innego co mogłoby zachwiać standardową fabułe tej gry.


http://img193.imageshack.us/img193/730/banner777.gif

Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umarli za swoją.

                                                   gen.Patton

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
OтeНи Баньюванги T2 Villa du Rocher psycholog Piła sggw07nz Darłówko pokoje